سایت ما دارای نماد اعتماد است با اطمینان خرید کنید

شرایط و روش های ارسال

 روش های ارسال 

                                                     

 

روش اول : ارسال توسط تیباکس 

توضیح : ارسال توسط تیباکس با توجه به تعداد ارسالی های ما و تجربه ما نشان می دهد که ارسال با تیپاکس بسته ها سلامت به مقصد می رسد و پشتبان تبپاکس همیشه پاسخگوی مشتریان می باشد در صورت بروز مشکل مبل خسارت به حساب مشتری توسط تیپاکس واریز میگردد.

 

روش دوم : ارسال در تهران توسط  پیک فروشگاه و یا اسنپ

 

در روش ارسال سریع، محصولات توسط انواع سرویس های خدمات پیک موتوری و ارسال کالا انجام می گیرد. مشتریانی که برای تحویل کالای مورد نیازشان عجله دارند، از فروشگاه اینترنتی درخواست می کنند که کالا در اسرع وقت بدستشان برسد و فروشگاه ها می توانند این روش ارسال را به آن ها پیشنهاد دهند و البته که هزینه ی این ارسال سریع نیز بر عهده ی مشتریس

                    

ارسال با اسنپ:

            

 روش سوم :ارسال با باربری

اگر وزن و یا حجم محموله بالا بوده و یا حساسیت های خاصی داشته باشد فروشگاه آنلاین پیشنهاد میکند از این روش استفاده شود که با توجه به فاصله شهر مورد نظر از تهران، زمان تحویل مرسوله یک تا سه روز متغییر می باشد.

این روش یکی از متداول ترین روش های ارسال مرسوله های انبوه بوده و جزء روش های پس کرایه (پرداخت هزینه هنگام تحویل مرسوله) می باشد

تمامی مسئولیت این ارسال به عهده ما می باشد .

 

 

 

روش چهارم  : ارسال با پست.

ارسال با پست فقط به درخواست مشتری انجام می شود با توجه به این که پست یه هیچ وجه پاسخگوی بسته های شکستنی نمی باشد در صورت درخواست ارسال با پست تمامی مسئولیت حمل نقل به عهده مشتری می باشد ضمنا توجه داشته باشید همکاران  حرفه ای ما در بخش  بسته بندی بشترین دقت را به عمل می آوردند .

 

                             

برگشت به بالا
×
گفتگوی آنلاین در واتساپ
برای شروع گفتگو کلیک کنید.